lördag 23 maj 2009

BIS-valp SKK

Idag var det fotbolls match för Ebba. Idag gick det inte lika bra, 5 eller 6-0 blev det. Det går upp och lika fort ner. Syftar då på förra veckan när dom vann med 16-0. Lika bra att dom lär sig att så är det. Vi hade hand om fikat och nu är det gjort. SKÖNT! Ingen favvogrej om ni frågar mig... Jag tog även hand om tvätten av fotbollskläderna. Och det är ju också gjort sen. HÄRLIGT!!

eftermiddagen idag hade vi besök av Ingrid och hennes mamma som tittade på valparna. Det var jätte roligt att Ingrid tog sig tid och kom och tittade på valparna. Nu går det för nedräkning har och det är med blandade känslor på skönt och inte... Mina s.k pärmar är inte klara och det är en hel del kvar på dom och det känns lite så där. Ska försöka göra ett ryck imorgon med det.

Till en fantastisk nyhet också innan jag avrundar: ANETTE LUNDGREN blev BIS-VALP med Fabian dotter OFFICERS MIDORI, idag på SKKs utställning i Österbybruk. Sug på den ni!!!!

Hörs
Susanne

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Home again!
Ser att du haft fullt upp, under helgen, och än ar den inte slut :O)
Jag kommer i morrn!
Ses!

Pillargontanten sa...

Tusen tack för valptitten!
Vad tror du om att lämna en kattunge, modell ragdollfärg till Värmskog? En grabb gärna :O)

Susanne sa...

Ja du Lotta självklart gör jag det. Har en hane otingad som är vit med brå/blå tecken. Lev klar om en månad.