fredag 22 maj 2009

"Crowded"

Lustigt att det idag var fredag, jag tyckte ju igår att det var söndag?! Vid middagstid idag så åkte jag och Ebba till Karlstad och köpte examenskläder och skor. Det är så skönt att det är gjort nu. I Karstad idag var nog varenda värmlänning på en gång!! Det var som när det är julrusch då fattar ni kanske vad jag menar med M Y C K E T folk? Vi var också på Kalenius och köpte present till min svärfar som fyller år idag.
När vi kom hem på eftermiddagen så var vi båda väldigt trötta både Ebba och jag. Puh! Strax efter oss kom pappan och Tyra hem. Och hon var pigg som en mört..
Vid 18.30 var det kalas hos svärfar och jag åkte inte med. Min ork är slut och jag kommer aldrig ikapp. imorgon är det match för Ebba och vi ska hand om fikat. Och på eftermiddagen kommer "farmor" hit och tittar på popparna. Ska bli spännande och höra vad hon tycker om dom.
Söndagen blir inte heller någon vilodag det är besök inplanerade också.

Nej nu ska hundarna rastas, sen blir det bingen
Hörs Susanne

Inga kommentarer: