torsdag 14 maj 2009

En dålig dag

Torsdagen även den lider mot sitt slut, vad är det som händer? Veckorna fullkomligen rusar iväg... och jag hinner inte med. Idag har jag inte gjort något knappt, glömde ta mina mediciner i morse och det har varit helkört hela dan! Fy fan vilken dag rent ut sagt. Varenda ställe på kroppen värker och lyder inte skallen och det är masigt som f.n! Och en trötthet som heter duga. Aaaaah - nog om det. Jag tycker inte om att masa om sjukdomar och elände. Finns nog inget som är så djävla jobbigt och lyssna poå tycker jag så därför skriver jag sällan om det.

Nu ska jag snart i duschen, när det blir min tur sen måste jag i säng. Imorgon ska Måns spela bortamatch i Kristinehamn och jag har lovat följa med.....

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Aj, aj, låter inget vidare, med värk...
Hoppas du får kul på fotbollsmatchen i alla fall :O)
Jag höör av mig, hur har du det under lördagen?