fredag 15 maj 2009

Fotboll och bilder

Måns och Ebba med hundarna Peggie och Blondie och minishettisen Lollo
Ebba och Kakan

Ja nu har jag varit hemma i 1 1/2 timme. Har ju som jag skrev tidigare varit på fotboll i Kristinehamn med Måns resultatet lev 1-1. det är två jämna lag som jag ändå tycker SKS skulle vunnit MEN det var ett ihop komponerat lag med många nya och det funkade lite sådär måste jag nog säja. Men men jag är inte tränare...
Jag träffade och två blivande hundägare i Kristinehamn och det var ju väldans trevligt, Frans och Wiggo blev ordentligt kliade och var väldigt nöjda med det. I övrigt ses jag och Kristinehamns-bora redan imorgon. Trevligt!!
På hemvägen fick jag äntligen tillbaka mina kort som varit hos Data-Dan i flera år. Och det var sannerligen på tiden, det är bilder på mina gamla hundar och Måns och Ebba som något yngre än idag. Jag lägger in två av bilderna nu så får ni se. Det finns ytterligare några fina kort. Fotograf för bilderna är Rikato Fujita och bilderna togs i samband med en intervju för en japansk tidning som vi var med i. den historian ska jag berätta om en annan gång för nu ska jag sova.
En krya på dig kram till Bopp, vill jag skicka också....
Hörs imorgon

Susanne

Inga kommentarer: