fredag 15 maj 2009

Inget särskilt

Fredag middag och jag sitter vid datorn! Har massor som borde göras MEN jag har blivit sittande här. Det är visserligen kul men det blir ju en del annat som hakar efter.
Ikväll ska jag med Måns på match i Kristinehamn och då går väl hela kvällen åt till det, skulle jag tro. Jag uppdaterar även min sida med bilder för 5- och 6 veckors bilder som skulle varit gjort för länge sen. Man jag har bara inte haft tid och ork för det men nu ska det väl snart vara klart. Det är så mycket varje dag och vi ska inte tal om skolan och det. Möten samtal och sånt NU i maj?! Det förstår jag mig inte på. Det känns helt meningslöst. Men men det är ju bara och trippa iväg.

Nej klockan går och jag måste sätta fart nu, kanske jag kan uppdatera med ett bra match resultat ikväll!!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Mailhelvetet krånglar, onsdag 20/5 passar mig alldeles utmärkt, vilken tid?
Spännande!