tisdag 19 maj 2009

Måndag och Tisdag

Igår gick det inte komma in på Bloggen för mig!! Helsegt och det bara hängde sig... Men nu är jag här i alla fall. Söndagen så glömde jag nämna att Ebba spelade match igen i samband med Sifhällas damdag på Sporthälla. Och hennes lag vann med 16-0!!!! Va säjer man om det? Enormt många mål. Till helgen är det dags igen och då är det match på lördag och hemma. Vi är fika ansvariga.
Igår måndag var det ridning på ridskolan mellan 16-17 och det var en annorlunda lektion, men bara till det bättre. Efter det åkte vi hem och då red hon på Bugatti och provade att hoppa lite grann och det gick över all förväntan.

Idag har jag varit och handlat mat och djurmat. Och på eftermiddagen var på IUP samtal för Ebba i V-bro och det gick bättre än förväntat. Tur det!! Ikväll har Ebba tränat fotboll mellan 18.30-20. Måns är förkyld och tränade inte idag.

Klockan går och jag måste i säng, till morgon ska jag iväg på kurs och efter den ska jag på fotvård hos Anette. Å det ser jag framemot.

Förrsten skickar jag ETT STORT GRATTIS till EVA för utmärkta röntgen resultat!!!!!!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: