onsdag 13 maj 2009

Mitt i veckan

Redan är vi i mitten av veckan och dagen går mot sitt slut. Jag har idag varit på kurs igen idag och det är ett glatt gäng med stor portion humor i var och en. Härligt tycker jag. Skratta mår alla bra av och göra.
Tyra har varit på dagis och det var lite ledsamt i morse vet inte vad det blev, men plötsligt ville hon inte stanna utan ville med mamma hem. Hon är att för go! En stunds lekande fick det bli i alla fall. Jag skulle ju iväg på kurs...

Det har varit en varm och skön dag, tvätten har torkat fort. Ebba har ridit också, idag försökt jag tipsa henne om att rida utan stigbyglar för att lära sig och sitta ordentligt i trav. Hm - gick väl inte så jätte bra. Tur att denna underbara häst är så otroligt snäll. Han har ett stooort tålamod. Vi får fortsätta träna imorgon. Och vi tränade även lite andra saker. Hon har lärt sig mycket nytt på dessa tre veckor som hästägare.

Jag vill också berätta att Måns är klar med sina svenska uppgifter nu, tack gode gud för det! En musik recension är t om gjord och klar och den ska vara inne på fredag. Hej o hå. T om lappen för den muntliga redovisningen är hittad och ska väl förhoppningsvis bli gjord. Hoppas nu allt är gjort som ska göras...

Jag vill här i bloggen innan jag slutar skicka en hälsning till en av mina allra bästa vänner ANETTE E som fyller år idag!!! Jag kommer till dig en annan dag, för och gratulera dig för både det ena och andra. Du vet vad jag menar?

Nej nu måste jag lägga mig

Hörs Susanne

Inga kommentarer: