söndag 31 maj 2009

Morsdagspresenten = fel!

Nu är det läggdags, och det har ju varit en kanondag! Med strålande sol. Och vilka kvällar det har varit, sådana kvällar vill jag ha jämn. Det vore att melodin det. Regn på nätterna kan jag sträcka mig till. Men bort med höst, rusk, mörker och snöblask!!

Matchen för Måns blev oavgjord, dom spelade lite ojämnt ibland känns dom inte ihopspelande på något sätt. Andra halvleken gick bättre än första. Solen gassade så jag fick ta fram paraplyet i bilen och sätta upp för jag kände mig helt grillad stundtals. Mattias hade ju varit smart och tagit keps på sig och det ångrade jag djupt att jag inte hade gjort också. Tyra var också med i solhatt tappert kämpande i solen.

När vi kom hem skulle Mattias gräva ner mina vinbärs buskar som jag hade fått i morsdags present. MEN när gropen var klar ser jag som tur är att det RÖDA och det vill jag inte ha! Det blir till och byta imorgon för jag vill verkligen ha svarta.

Kvällen avrundades med grillad filé, färsk potatis, majs och sallad. Det var jätte gott. Nu har jag duschat och det är sängen som väntar. Jag är förskyld och huvudet spränger och näsan rinner... Måtte jag inte bli sjuk för det har jag inte tid med.

Hörs
Susanne

Inga kommentarer: