onsdag 27 maj 2009

Sammanfattning

Oj oj oj vad tiden rusar iväg! Jag har haft fullt upp sedan jag var här sist! Jag får göra en sammanfattning av dagarna. På söndagen var Lotta och Veronica här och tittade på poppisarna och vi pratade och fikade, det är alltid lika kul och visa valpar och ventilera sina funderingar med andra. Vi tittade på kattungarna också och Lotta har nu slagit till på en katt! Va himla roligt när dom hamnar hos folk man känner... Så man får se dom nån mer gång.
Måndagen var som ni säkert kan lista ut; ridning och fotbollsträning och så var det även denna veckan. Tisdagen gick i valp och leveransdagens tecken, en dag full med besök, bad, pappersarbete och en massa prat om hund, skötsel, mat och allmän vård. Valparna gick till Ludvika, Mora, Örje och Frändefors. Och det är även fotbollsträning för Ebba och match för Måns mot KBK förlust. Trist men sant.
Idag onsdag så är det ingen leverans inbokad, jag ska strax åka på kurs och i eftermiddag ska vi till Karlstad och köpa kostym till Måns och Mattias. Och handla lite mat. Så vi kanske hörs senare ikväll.

En krya på dig hälsning till Eva och till Saga vill jag skicka. Kram på er!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Tack, igen för att vi fick komma :O)
När är kissen leveransklar? Var den fem veckor nu eller?