söndag 3 maj 2009

Söndag 3 maj

Ja nu var det sista dagen på ytterligare en vecka! Jag vill inte ens säja det MEN va tiden går fort! Jag känner att jag har knappt tid och blogga för dagarna gå fort och jag hinner inte med allt som borde göras.
Idag ska jag strax försöka få till några bullar, det är helt slut på kaffe bröd och jag vill kunna bjuda på nåt om det dyker upp besök, vilket det faktiskt gör ibland. Tvätten är jag ikapp med en med det är en massa som ska in i skåp och lådor så det måste jag mana på familjen att ta hand om "sina" högar". Middagen får jag väl också fundera på redan nu för det är väl ingen som annan som tänker på den. Köttfärs ska det bli i någon slags form, längden, tvären nja det återstår och se.
Ikväll måste jag få till en stund vid datorn för jag måste uppdatera åt mina kära vänner. Ja dagen är som ni ser späckad.

Det är bäst jag sätter fart. Hörs senare

Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej där! Ja tiden går rasande fort!
Hoppas du hade ett trevligt besök från Nusnäs idag!
Var han med, Rocky alltså? Isf vad tycket du om honom, jag har inte sett honom live sen vi funktionsbeskrev...
Ha en fortsatt härlig kväll!