torsdag 21 maj 2009

Tiden rusar iväg..

Dagarna rusar iväg och jag hinner inte med allt som jag borde hinna med!! Inget och göra åt. Vi är ju nu inne på sista veckan med popparna!! Och det är många förberedelser som ska vara klara till nästa vecka. Den berömda pärmen, massor med utskrifter, sortering osv. Kul men enormt tidskrävande.

Det är också många trevliga besök varje dag, igår kom Maria, Emmie, Malin och Pia och ville titta på alla våra djur. Malin och Emmie var väl mest nyfikna på hästarna. Och Malin gav Bugatti en riktig genomkörare och det ar nyttigt för honom. Ebba har ju ingen kunskap så hon kan inte ge honom det. Pia och maria var nog mest suga på valpsnuss.

Förmiddagen idag började med besök av vår käre vet PA, som bes, sprutade och märkte alla popparna. Skönt nu är det gjort. Han kommer även nästa vecka och kollar på de valpar som åker senare. Och han ska även då rab vacc Frans, ifall vi får något infall...

Idag kom systrarna Statoil och vi hade även idag guidad tur bland alla djur, trevligt!! Ebba fick även visa upp sig när hon red, det gillar hon.
Nu är klockan som vanligt mycket och jag är såååååå trött, imorgon har jag tänkt åka en tur till Karlstad med flickorna och se om vi kan hitta några examenskläder och skor. Om jag vilat ikapp....

GRATTIS säjer jag till Linda och Doddan som blev BIM idag på inoff utställning i Dalarna!!!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: