lördag 9 maj 2009

Torrt så torrt..

Lördag kväll och jag har inte bloggat på flera dagar! Jag har faktiskt haft "bloggtorka" har inte haft något särskilt och skriva om... Även om det lite olika aktiviteter om dagarna.
I onsdags var jag på sista samtalet med Måns på skolan. Det var ett positivt samtal, har väl egentligen ett ämne som det saknas en uppgift i, det ska jag försöka få honom och göra imorgon eftermiddag..har jag tänkt. Tänk att han slutar 9:an, känns otroligt ofattbart. Och skönt.

Igår kväll spelade Måns match mot Degerfors och det gick så där! Det var en het och lustig match.

Idag lördag så har gräset blivit klippt för första gången, bitvis är det faktiskt både gräs och högt. Däremellan mest jord. Men det kommer.

Imorgon ska Ebba spela fotbollsmatch i Säffle, seriepremiär hemma. Ska bli spännande och se. Pappan ska med och titta och det är ett tag sedan han såg Ebba spela så han lär bli stolt.

Nej nu ska jag ta en dusch och försöka komma i säng. Jag är trött. Jag slänger iväg en lycka till hälsning till mina kära vänner i Larv, jag ser framemot positiva rapport...

Hörs Susanne

Inga kommentarer: