lördag 30 maj 2009

Tyra fyller 3 år

En del av igår och dagens inköp av blommor
En ny sort en "boll petunia"

Extra stor Million Bells


Lilla smurfen Tyra på 3 års dagen, som vanligt svår och fånga...

Idag är det pingstafton och lilla Tyra fyller 3 år idag, tänk 3 år! Inte alls länge sedan jag låg och försökte hålla ögonen öppna efter narkos och det nästan gick inte. Lilla smurfen föddes 1 minut efter 12 på middagen och jag träffade henne och pappan först 15.30 och då var jag trött.....

Imorse styrde kosan mot Skåre vid 9.30 och Ebba skulle spela match 11.30. Medan hon bytte om tog jag mig en tur till Kalenius och köpte lite mer blommor. Köpte ett gäng igår men fick inte tag i det jag tänkt mig. Nu är jag ganska nöjd men saknar fortfarande en och annan goding som jag brukar ha. Har även i år provat några nya sorter och det ska bli spännande och se hur dom växer och blir. Nu härnäst väntar 3 års kalas klockan 16.30. Tårtan är klar och glass och olika frukter ska det också bli. Blir mums det.
Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Grattis till den lilla smurfen :O)
Hoppas hon fick tomten i paketet!
Här har vi firat 14-äring, det är min minsta :/ Tänk vad de blir stora :O)