tisdag 12 maj 2009

Valparna 6 veckor








Då var vi redan här! 6 veckors bilder ute i det fria. Det är full fart nu och dom älskar verkligen och vara ute och är alla fulla i bus! Ebba tycker det är väldans roligt och lägga sig ner och låta dom klättra och bita och dra! Bra va!? Tyra som ni ser försökte och få till en bild med valparna. Men det gick väl så där. Nu är klockan strax efter 21 och jag ska ner och mana på sonen med dessa uppgifter till svenska som jag tänkte han skulle bli klar med nångång. Han vilade lite efter skolan och sen var det fotboll så det är som vanligt nattjobb.
Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag vill gärna komma, ska du ha nån gemensam valptitt?
Annars kommer jag gärna själv :O)
Går det nån kväll? Helgerna är ju fulla av kurser och fotboll och musik och... ja du vet :O/
Jag kan väl ringa dig...
Nästa helg ska vi till tallin, gubben och jag...