måndag 29 juni 2009

+ 32 i Uggelsäter

Ja det är faktiskt så varmt här. Jag vill inte klaga, absolut inte. För jag ger mig f.n på att några dagar till med sol får se kommer väl det förbenade regnet. och sen blir väl inte av med det.
Det har varit en lugn och skön dag idag. Tyra och jag har badat i poolen och myst.

Ebba blev hämtade vid middagstid och har varit på båttur på Vänern med Alice och hennes familj. Det blev nog en upplevelse för Ebba som inte är så van och åka båt. Vi får väl se vad hon säjer när hon kommer hem. Själv ska jag åka till sjön med hundarna ikväll bara klockan blir lite mer för man vill ju inte störa några badande människor. Ska bli gött för dom och få svalka sig.
Sitta vid datorn är varmaste laget för jag har min dator uppe på min pyttelilla hall och hit upp kommer all värme nerifrån så jag sitter här nu med en bordsfläkt flåsandes över mig. Härligt!

Nu ska jag gå ut och kolla så djuren har vatten..

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ja, varmt varmt varmt, här är hundarna i vattnet mest hela tiden, våtexemet står väl i farstun, men vad ska man göra? När man har sjön på tomten :O/
Lycka till i Rottneros till helgen, själv går jag på festival i Arvika :O)