onsdag 3 juni 2009

Boppen

Tänk så fina kort jag just fick på Baileys, alltså: WHOOPI'S UNDERCOVER AGENT som blev tagna på Åland i helgen när han tog CERT blev BIR och även BIG-3 måste skriva det igen för det känns så himla gött och få skriva det!!!


För och återgå till dagen idag, så jag fortfarande väldigt förkyld!! Hes, tätt i näsan och tjock i halsen. Tråkigt men sant. Hoppas jag känner mig bättre till helgen för då jag ska på utställning till Vänersborg på söndag och det känner jag ju starkt för. Pälsarna är visserligen inte helt 100 men jag ska åka åndå. Har faktiskt en uppfödargrupp... Ja det får vi väl se vad det blir med. Morgondagens planer är inte många ska försöka V I L A, ja faktiskt. Tror ju inte det kommer helt och funkar men jag ska försöka. Har ju lite och ta ikapp men orken finns liksom inte.. ja ja vi få se. Fotbollsträning är i alla fall på tapeten imorgon kväll.

GRATTIS IGEN EVA och BOPP....

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det sängen

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Grattis, grattis, grattis! Jätteroligt, verkligen, både för Eva och för dig!

Har alla valpisarna åkt nu? Är det alldeles tomt i valphagen?

Therese sa...

Grattis, vilken snygging =)