lördag 6 juni 2009

Förkyld fortfarande...

Så var det plötsligt lördag!! Jag är fortfarande väldigt förkyld och det känns inge vidare i halsen inför morgondagen!! Och inte heller luftrören..
MEN jag ska åka ändå, får bita ihop och hoppas att man inte behöver springa 20 varv får då lär jag störta ner och döööööö! Astma gör sig kraftigt påmind i samband med förkylning.

Hundarna dom två som ska med är badade, klippta och klara. Ska strax ner på gärdet så dom får springa av sig lite energi. Bilen ska jag också strax packa klar och maten ska också förberedas så jag snabbt kan komma iväg till morgonen. Ska försöka komma iväg tidigt så hundarna får lite tid och varva ner när vi kommer på plats. Ska bli kul och få träffa "Officers Anette" för det var ett tag sen sist. Sen ska Maria och Nicole med också det blir också kul.
Nej nu ska jag sätta fart. Rapport kommer imorgon

Ha det
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ha en riktigt bra dag!
Rapport är alltid välkommen!

Kram!