tisdag 9 juni 2009

Kurs i Karlstad idag

Sitter och väntar på att få åka till staden. Ebba och Måns har fotbollsträning 18.30-20 och jag tänkte passa på och handla lite inför skolavslutningen på torsdag. Måns slutar ju 9:an och det är ju ett enda ståhej här i Säffle. Men jag har ju själv slutat 9:an för 100 år sen och det var lika uppståndelse då. Så det kommer det bli även nu. Han kommer bli grann den lilla pojken (183 cm lång) i kavaj, skjorta och slips. Wow! Efteråt ska släkt och vänner med hem och äta och fira.

Själv har jag idag suttit på kurs i Karlstad hela dagen och huvudet är tomt nu. Många funderingar cirkulerar just nu om både det ena och andra. Kurs blir det igen på måndag och tisdag i nästa vecka. Det är ett glatt och käckt gäng, så det ska bli kul. Vi har alla olika funderingar. Inga frågor är dumma. Blir nog bra i slutändan.

Nej nu måste jag skriva en inköpslista så jag inte glömmer något viktigt.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Vi har haft vår skolavslutning idag vi, med picnic!
Ingen som slutade nåt speciellt, en 7:a en 1:a och en 2:a, blir nog mer stohej nästa år :O)
Ha det gött!

Susanne sa...

Mysigt med picnic!! Du har ett helt års vila nu, nästa år lär inte gå av för hackor. Jag minns väldigt väl studenten. Oj!! säjer jag bara.