torsdag 11 juni 2009

Måns har slutat 9:an idag

16 år, eller var det 20? Tänk vad det gör och vara välklädd. Jag kände mig väldigt stolt som mamma idag!!! Sicken fin pöjk...
Tänk så stor och grann han är den "lille" pojken!! Poserar för släkten i kostym, dom är ju liksom vana och se honom i keps, fristad jacka och stålskor!! Snacka om upplyft.... ALLA pssade på och ta kort.
Traktor tur i Säffle

Sicken smart hjälm med plats för två burkar på sidorna. För "vätske-kontroll"...


Åh så populär kille....

-Aj fan va ont det gör!! Så sa Måns exakt!



Ja som ni ser så har Måns slutat grundskolan, huu så snabbt det gick från förskolan och upp till nian!! Jag fattar inget. Det blev en lyckad dag rakt igenom; vi hade tur med vädret, maten blev bra, trevligt sällskap och tårtorna smakade också bra.
Nu är jag så jävla trött rent ut sagt. Det blev sent igår och dagen idag har varit späckad. Och kl 01 ska Måns hämtas i natt som är med sina klasskompisar nu. Ingen sovmorgon imorgon heller. Då ska Ebba sluta 3:an och ska skjutsas till skolan och vi ska titta i skolan. Och Måns ska till skolan och hämta betygen kl. 08!! Huuuu!!
Nej nu ska jag i all fall ta en dusch.



Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Härlig dag!
Å vilken tjusig grabb!

Susanne sa...

Det var en hel lyckad dag!! Han var så grann när han var uppklädd i kostym så jag fick allt en tår i ögat!! Så stolt man blir!