tisdag 23 juni 2009

Nionde Bröllopsdagen

Ja det är sant! Vi har idag varit gifta i 9 år. Jag har på förmiddagen idag varit på kurs igen och på hemvägen så hoppade jag in på ÖB och köpte en riktig kärleksgåva. Ha ha ha. Mattias kommer bli jätte-glad! Han kommer få en skott kärra. Vilken kärleksgåva....Men huvudsaken är det den att man ska få det man vill ha och har nytta av, så resonerar i all fall min käre make. Får se nu om han kommer ihåg sin fru. Det brukar han göra men man vet ju aldrig...
Ikväll är det föräldramatch i Ebbas fotbollslag. Jag ska inte spela men Mattias ska, om han nu hinner.Det är ju hö körningstider och lite och stå i med det. Slå ner mer, vända osv. Även idag så skiner solen och det otroligt varmt och skönt och barnen badar konstant i poolen och det förstår jag. Nej jag ska sätta lite fart själv. Det har inte blivit mycket gjort idag p ga både det ena och andra. Kanske vi hörs ikväll. Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

En skottkärra:-) du av rolig du. Men vill han ha det, så är det ju gent rätt! Grattis på bröllopsdagen!

Wildzeal Retrieverblogg sa...

Grattis!!