måndag 15 juni 2009

Ny vecka, nya utmaningar..

Ja måndag igen efter en tuff vecka. Kurs, matlagning hundutställning, fotbollsmatch och skolavslutning. Kan inte säja annat än P U S T !!
Denna började också med kurs i Karlstad men idag stannade jag inte tiden ut, utan var tvungen och åka hem vid lunchen för Måns hade till på Ögonmottagningen. Och där skulle han ta kort på ögonbottnen för och kolla så det inte blivit några konsekvenser med diabetesen. Och detta var en procedur som tog en hel timme. Och svaret fick vi inte heller utan det får vi av Måns doktor vid nästa besök. Lång väntan.
Nu är kl 18 och jag funderar på och klippa gräs men egentligen är jag alldeles för trött för det. Jag ligger enormt långt efter i sömnväg. Nej jag får rycka upp mig och gå ut och klippa gräset och istället gå och lägga mig i tid. Hm hur ska det går till....?

PS. Mina goa vänner GLÖM INTE ANMÄLA TILL GRK VÄRMLANDS utställning som är senaste dagen är idag DS.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Ja, rottneroshelgen krockar med Arvikafestivalen även i år :O(
Har ju lovat att ställa upp som själavårdare åt svenska kyrkan, och det behövs... Känns också bra att vara på plats, bland sina egna tonåringar, man tar dem inte med till Rottnerosparken bara så där längre :O)

Susanne sa...

Du kanske kan satsa på Ransäter då i slutet av juli? Du har ju fina hundar!!!