onsdag 17 juni 2009

Ooops onsdag

Oj det var visst onsdag?! Jag tänkte skriva tisdag. Dagarna runt mig rusar iväg. Måndag och tisdag var jag återigen på kurs i Karlstad. Det har varit långa intensiva dagar med super mycket bra info. Om dammats av bak i hjärnan som jag inte trodde fanns. Som jag visste och kunde men förträngt. Nu är det i alla fall uppfriskat!

Idag var det avslutning för sommaren på kursen jag går via Fsk/Abf ett möte den 8 juli kvarstår och sen tas min plan upp igen i augusti. Då kommer jag återigen att arbetsträna med Helena och det ser jag framemot mycket. Så jag kanske kan komma igång...
Vädret här är härligt, solen skiner och det är strax över 20 grader. Det får man passa på och njuta av för imorgon drar regnet in över oss och då är friden slut... Regn regn och åter regn väntas under helgen. Tråkigt. Blir väl som förra året; en midsommar inomhus!

Kan inte låta bli och vara avundsjuk på min svärmor som just nu befinner sig i Grekland. Där är det trålande sol och över +30 grader. Och hon är på Zakynthos som även jag varit på bland sköldpaddor i alla storlekar. och underbara laguner. Häftigt! Som sagt jag och Ebba är väldigt avis. Kanske nästa år att man få ihop några kronor och kanske kan åka iväg. Vi får se.

EN EXTRA KRAM vill jag skicka till Eva som ingår fick ta bort sin älskade Toy som hon fick ha hos sig i 15 år!!! Hedransvärd ålder...

Nej nu ska jag vila mig lite jag är enormt sliten i kroppen och måste ladda batterierna... Fotbolls match ikväll väntar och även ett besök hos min käre vän Anette som både fyllt år och gift sig...

Hörs
Susanne

Inga kommentarer: