söndag 21 juni 2009

Snygg-Olle


WHOOPI'S IN VINO VERITAS allas vår Olle.


Söndag kväll och jag kollar mail, facebook och bloggar! Snacka om effektiv. Egentligen är jag väldigt trött och skulle behöva komma i säng men det är så skönt och sitta för sig själv en stund när alla kommit i säng efter många om och men. Fick ett mycket fint kort på mailen från Snygg-Olle och han är fanemig snygg inget snack om det. Tur för alla konkurrenter att det är som det är med den hunden....
Dagen idag börjades med avresa mot Kil för match, det var Ebba som spelade. Och det gick riktigt bra, visserligen förlust MEN alla kämpade väl i värmen och det är ju det som räknas.

Väl hemma igen så kom Linda, Thor-Leif och Emelie på besök. Alltid kul när Linda kommer, man får prata hund och det blir kort tagna som aldrig blir gjort annars. Och vi fick se Lindas nya fina bil. Vilket lyft!! Snacka om och åka flott nu.
Fick korten från Linda för en stund sedan riktigt bra bilder men det var något som hänt med färgen tyvärr vet inte om det är inställningen på kameran eller något annat vajs. Typiskt! annars hade ni fått se hur Wiggo ser ut nuförtiden.
Nej nu får jag sätta fart, klockan går och jag ska duscha innan jag hamnar i bingen
Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Han sköter sig exemplariskt, har satt skräck i de två gamla, så de äter inte ens....
Hundarna tror att de fått en ny "kanin" läs leksak... hm...
Tack!

Susanne sa...

Har en rödtigrerad och en gråtigrerad otingad om du vet någon som är sugen på katt. Kan tro att det är full fart hos er nu. KRAM