måndag 22 juni 2009

Sol - härligt

Äntligen skiner solen! Gud så härligt och efterlängtat. Vi fick en försmak redan igår när vi var på fotboll. Och det syns på axlarna, lite lätt brända faktiskt. Ebba har kompisar här och dom har badat flera gånger i poolen, där i är det härligt blått vatten! MEN iskallt!!!!!!
Jag klippte gräset på förmiddagen och det känns jätte skönt att det är klart och gjort. Ska snart köra Ebba med kompisar hem till kompisen för att dom ska leka vidare där. Då ska Tyra, Måns och jag ska åka till bilskroten och köpa nån del till Måns a-traktor som har gått sönder. Ska även passa på och handla några småsaker som är slut. Ska också gå in Leksaksaffären och köpa en liten pool till Tyra så hon också kan bada. Hon tycker det är läskigt med den stora. Tur det!! Middagen är också avklarad ja ni se vad mycket som blir gjort bara solen skiner. Idag blev det kasslergryta och ris. Mycket uppskattat av barnen.
Nej nu ska jag sätta fart innan orken sinar....
Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Här med har solen kommit...
jag är morronmänniska och jag rör mig troligen, alla tre ligger nedanför min säng, så de vaknar av minsta rörelse :O)
Stora O kan ibland gå upp på natten men det bekommer dem inte....