torsdag 18 juni 2009

Spikmatta - vill ha!

Idag har det hänt mycket roliga saker! Förmiddagen börjades med att besöka Anettes Fotvård i Säffle och det var fanemig underbart!! Så himla skönt och få fötterna fixade. OCH det är trevligt sällskap... Kram på dig Anette som du läser?
Sen handlade jag, Mattias och Tyra mat och lite annat. Hem och visade upp kattungar och blev faktiskt av med två. Skönt för både dom OCH mig. Inte lätt och vara kattuppfödare. Huuu!

Nu ikväll var jag in till Maria och Gizmo och trimmade honom. Fick även prova Marias spikmatta och vilken härlig liten vass matta!! En mycket annorlubnda upplevelse. Och så gött det faktiskt känns nu. Hennes goa Gizmo blev lite förvånad över och ha sin uppfödare liggandes i husses säng så han gjorde att hopp upp i sängen varpå jag gungade till och det var inte nån super härlig känsla samtidigt som både Maria och jag skrattade. AJ! Säjer jag bara. Men nu en timme senare så känns det väldigt härligt i ryggen. Jag vill verkligen HA EN SÅN! Sen när jag var hos Maria så gick JAG med i Facebook. JAG fattar NI? Riktigt ofattbart. Jag ska ge det ett försök får vi se. Jag har liksom aldrig förstått mig på vitsen.

Nej nu ska jag faktiskt ta mig en titt på Facebook... Vem vet man kanske har några gamla vänner nånstans där ute?

Ha nu en skön midsommar i regnet.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Jag kan garantera att det är skönt, med spikmattan alltså, har legat på och regelbundet dessutom i några månader :O)
Ringer dig i morrn! Nu vill vi bli med katt!

Susanne sa...

Jag är hemma! Ni är så väkomna. Hem nummer el mobil om jag inte svara nånstans.... Ses