torsdag 25 juni 2009

Spikmattan är här!

Idag har jag införskaffat mig en spikmatta. Och jag har legat 30 minuter. Även Ebba och Jonatan har legat och Måns nu återstår bara Mattias att prova. men han kör hö så det lär väl inte bli nåt av idag i alla fall.
Solen har även idag gassat på och det har legat på 27-28 grader med lite vind. Ebba och Jonatan och Elsa en stund, har badat hela dagen. Jag har inte gjort så mycket. Bugatti blev skodd på förmiddagen och sen har det väl varit matlagning, dammsugning och det vanliga. Inget upplyftande i alla fall. Imorgon har jag bjudit hit Eva på en testtur på mattan och lunch och kanske lite skitprat... Det ska bli kul.
Nu ska jag ner och skölja av Tyra som sitter i badet och skriker för att Måns retar henne. Pust för denna syskonkärlek.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Visst är det skönt, med spikmatta alltså :O)
Jag har en också, fast nu har jag bränt mig i solen, och det ar inte gott, kan jag lova...

Susanne sa...

Än så länge är jag bara nöjd! Ska bli spännande och se hur det blir efter nbågra fler dagars användande.