söndag 7 juni 2009

Vilken dag!!!

Idag har jag, Nicole och Maria varit på utställning i Vänersborg. Vi var på plats i tid, redan 7.30 och det var väldigt skönt och det kunde göras allt i lugn och ro. Utställningen startades med Frans för min del och han kom 2 ukk med HP. Helt ok med den dåliga pälsen. Efter honom var det öppenklass och där var Baileys anmäld. Den vinner han med CK!!! Alla blev vi glada för Evas skull. Det blir bästa hane och Eva plockas snabbt upp och blir 2:a

Detta följs av juniorklass och nu är det Ida och Fias tur. Eva tar över handlingen, susar in där och vinner även den klassen med CK!!! Vad händer!? Fia blev likblek och med munnen som ett O och fattar absolut nada. Det var 11 stycken i klassen. Herre gud så roligt. Och vilken debut!

Därefter var det Fames tur och hon kommer 3 i ukk med HP. Inte tokigt heller med tanke på alla 2:or och 3:or som delades ut. Sist ut Sunny och hon kommer 3a i ökk med CK, väldigt bra betalt hennes päls är inte bra men jag körde en rövare. Och det lönade sig....
Sen gick vi in med en uppfödare grupp och den belönades med 1:a HP det var som grädden på moset.

GRATTIS vill jag också skicka till Linda och DORIS som höll uppe flaggan i Filipstad igår med att bli BIS-3 på en inoff. utställning. Gud så roligt Linda!!

GRATTIS till Eva och Fia för era fina framgångar idag...

Snart är det fotbollsdags och då kommer jag får en skiva med bilder från dagen som Maria ska fixa till mig. Så kanske jag kan förse er med bilder ikväll.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: