tisdag 7 juli 2009

Härlig tur i skogen

Nu har snart tisdagen gått till ända. Klockan är halv tolv och det har inte blivit något bloggat under dagen. Dels p ga åskan som mullrat och jag har varit trött.... Skit trött faktiskt. Så vid middagstid la jag mig på min "mirakelmatta" eftersom jag även har väldigt ont i ryggen. Låg i 30 minuter och sov faktiskt en stund. Det var gött men skulle nog behövt och fått sova en stund längre. Men det är inte allra enklast med två barn som springer omkring och ska ha det och det.

Sjukhuset då jo då det gick väl hyfsat. En utredning är gång och så fort alla prover kommit in så ska väl rätt behandling komma igång.
På eftermiddagen blev det i all fall långtur i skogen med hundarna. Mycket uppskattat av dom. Och jag själv tycker om att gå i skogen när det regnar är bland det bästa jag vet faktiskt. Fräsch luft, ensamt, tyst och hundarna som springer omkring som vildar... Just en sån där dag laddas mina batterier enormt. Egentid liksom.

Nu måste jag in i duschen, Tyra är hysterisk i sovrummet har ont i magen. Pappan behöver bytas av.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Skogen ja, jag förstpr precis vad du menar, ibland tycker nog grannarna att man är lite knäpp, när man knallar iväg i spöregn med tre gangsters....