måndag 13 juli 2009

Huvudvärk

Sitter och uppdaterar min hemsida och har några till på g. Har mycket sånt som väntar nu eftersom jag varit utan den vanliga telefonen i 1 1/2 vecka. Så isolerad jag har känt mig, min mobil har visserligen varit en "stand-in" men den är gammal och laddar ur snabbt och dessutom har vi ingen god täckning här så yipee!! Har det ju inte känns då förstås.
Men nu har den "vanliga" i alla fall funkat sedan i middags, skönt.

Jag uppdaterar med modem på min gamla dator så just nu har jag en nedrans huvudvärk som inte vill släppa och har även jä.... ont i nacken! Det är blivit för länge vid datorn känner jag. Ska snart ut med hundarna och rensa skallen i skogen. Härligt.

Sitter även och planerar inför min Danmarks resa i augusti. Det blir bron över och tillbaka. Även en visit i Skåne ska fås till. Det blir en spännande tur på många sätt. Och kul med lite nytt.. Ha ha. Har ju inget förrut liksom.
Fick fina bilder av Åsa Jonsson på Eva-Lena och Zorro som klarade viltspårsprovets anlagsprov för några veckor sedan vill passa på och även visa det när jag är så flitig. Grattis återigen Eva-Lena och bra kämpat. Nu väntae vi på officiell start i öppenklass.
Nej nu måste jag ut i skogen med hundar, dom lär och bada för i grusgropen där jag går har det plötsligt blivit "pool"!! Lyxigt.
Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hundpoolen låter ju härlig... Här har vi stranden på gräsmattan :O)