söndag 19 juli 2009

Jodå jag har fyllt år!!

Ja som ni säkert förstått så har jag fyllt år!! Hela 40!!! Och detta firades hela dagen nja det började redan på fredag kväll när det strax efter 20 knackade försiktigt på dörren och vem stack inte in huvudet där? Jo Thomas och Veronica fr Arvika!!! Ville bara fira mig med en liten blomma sa dom?! Va, man blir faktiskt rörd över såna spontana vänner! Och va då liten blomma? Det var en stor praktfull orkide och en fin kruka med en massa annat kul. Blomman visade sig även vara från Kerstin P och Sune. Också väldigt trevligt! Tusen tack till er! Jätte uppskattat!!

Mat förbereddes på fredag kvällen och det sista gjorde på lördag fm. Och redan kl 11 kom de första gästerna och det var Putte och flickorna, min kära syster kunde inte komma för hon förberedde en brud och brudgum inför ett bröllop. Men dom fick i alla fall tårta och Ebba blev firade och det blev hon väldigt glad för. Hon fyller 10 år den 25 juli....

Framåt eftermiddagen började gästerna att strömma in till festen som vi hade på logen och framåt kvällskvisten var rent ut sagt fullt hus. Det kom mer blommor under lördagen ytterligare en jätte orkide hur stor och fin som allra helst. Den fick jag av en av mina äldsta och bästa vänner Helena! Tusen tack Helena och Mikael för den väldigt fina blomman!!
Massor med blommor har jag fått och andra väldigt fina saker!! Kanske det nu kan bli en sån kamera som jag vill ha? Hoppas det.
Kvällen blev fylld av skratt och trevligt sällskap. Mycket gott och dricka i alla valörer.. Först framåt 03 kom vi in och kunde lägga oss jag och Mattias och då var vi väldigt trötta och nöjda.

Nu är klockan mycket när jag sitter här och har några timmars sömn och ta ikapp..

Tusen TACK till alla Er som grattat mig via, sms, gästbok och facebook och till alla Er som faktiskt var här och delade denna dagen med mig.... Och tack för allt fint jag fått av er. Kram till er alla.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Hurra!
Va roligt att festen blev lyckad :O)
Och du, välkommen in i tantåldern, det är nu du verkligen kan göra som du vill :O)