fredag 17 juli 2009

Mårbackor i blom - härligt!




Ja Mårbackorna är i full blom. Så roligt när man drivit upp dom själv! Här kommer två bilder på Mårbackor om jag har utanför min ytterdörr. Blommorna har klarat sig otroligt bra trots allt regn som kommit sista tiden. Inte de bästa bilderna men som jag skrivit förrut så har ju lilla Tyra kraschat min "braiga" kamera som har varit kanon i flera år. Och nu får jag ta med Ebbas Samsung och en sak är jag helt säker på. Samsung - nej vill inte ha! Jag verkar inte kunna bli kompis med Samsung vad det än för produkt så - nej tack till Samsung!

På förmiddagen har gräset blivit klippt igen. Nere puttrar Porter steken i grytan och vi ska snart äta middag. Om 2 timmar ska vi ner till Säffle och fixa några små ärenden som jag glömde igår när jag var och handlade. Det är mycket nu.... Och kväll lär vi väl ha fullt upp. Logen ska pyntas och bord och stolar ska hämtas på Bygdegården... Allt måste blir klart inför imorgon dagen. Måste komma isäng i tid också känner jag.

Hörs Susanne


1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Härliga mårbackor, och de blir så ljuvliga när de står ute :O)
Sitter här med blodvite på näsan, Den ljjuvliga lilla kattungen har precis "kramat" mig :O)
Kanske var mig själv jag skulle ha försäkrat....
Ha det kul på festen i morrn!