måndag 20 juli 2009

Mona min goa vän!

Måndag och ny vecka. Mattias har sin första semesterdag och det är en del projekt som ska utföras under denna 4 veckors period.
Dagen idag börjades med en resa till Säffle, en del inköp skulle göras och sen köpte jag även med en present till min goa Mona i Kila som passat tre av mina hundar från lördag till idag.
Mattias och Tyra följde med och vi fick go fika i Kila när vi kom dit. Tänk om jag hade en kamera så jag kunde visa er hur det ser ut hos Mona och Ingmar. Det är så fint och mysigt så jag nästan baxnar. Mona är extremt bra på och få till det där lilla extra och sen att hon bor ihop med en extremt bra snickare hjälper ju faktiskt upp det hela en hel del.

Måns har även varit på andra fotbollsträningen idag efter lååång vila. Till helgen som kommer ska han spela i Sifhälla Träffen en fotbolls cup som arrangeras här i Säffle. Skönt att han är igång igen för han får väl snart liggsår den stackarn som bara ligger i sängen och spelar tv-spel.

Ebba kom hem ikväll också hon har varit hos farmor sen i lördagskväll, tur vi har farmor annars blev man väl galen. Barnvakter det vimlat det ju inte av, och ibland är det skönt både för barnen och en själv som förälder att få vara ifrån varandra en stund.
Nu är det kväll och både Ebba och Tyra är fortfarande vakna, men ska strax i säng. Och jag med för den delen.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: