fredag 10 juli 2009

Regn regn och regn

Fredagen har gått i regnets tecken. Ska alldeles strax gå ut med hundarna. det ska bli skönt och få komma ut. För ute har jag inte varit så mycket idag. Dels p ga regnet och på förmiddagen/middagen så trimmade jag min gamla lagotto Grynet. Helrakning..skönt för Grynet. Efter det så var jag en snabbis in till Säffle och handlade mjölk och några få saker som fattades i skåpen. Lilla Tyra hämtades också på dagis och nu har hon semester i flera veckor från "gagga" det ska bli gött för henne. I augusti sen när hon kommer tillbaka så byter hon avdelning och ska gå bland dom stora barnen. Känns jätte konstigt för jag tycker fortfarande hon är liten och borde minst ha ett år kvar på sin lilla avdelning.
Nu ikväll är det inga större planer, jag tycker att det är trevligt att var ute men detta regnet inbjuder ju inte till några större ideér.
Ebba och Elin kommer nu och Elin ska sova över. Det blir väl lite pyssel med det kan jag tro.

Hörs imorgon
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ja, regnar gör det även i Värmskog, inte sant att det finns så mycket :O/
Men men, det kanske blir bättre nästa vecka, vilken är min sista semestervecka....