måndag 6 juli 2009

Sovmorgon - ja visst!

Sovmorgon ja visst fick jag det. Tyra vaknade klockan 09.00 och ville gå ner till pappa. Men pappan var på jobbet så hon fick ligga kvar och mysa med mamman som var tvungen och lägga sig på spikmattan. Vaknade tidigt i morse och hade svårt och vända mig i sängen, ryggen värkte så jag höll på och bli tokig. Jag började dagen med att lägga mig i alla fall 30 minuter på spikmattan och kände mig sen riktigt bra!! Fantastiskt!! Vilken matta. Ska nog döpa om den till "mirakelmattan".
Dagen annars så fick jag åka tillbaka till sjukhuset i Säffle och ta om mina blodprover som inte var bra i torsdags. Och imorgon ska jag till Vårdcentralen och höra vad dom kan göra för mig. Man undrar ju lite för Retmalogavdelningen där jag brukar gå tyckte att det var viktigt med snabb och effektiv behandling!? Huuu ... kanske blir inlagd vilken fasa. Nej nu får jag inte gå händelserna i förväg.

Idag annars så har jag försökt röja lite det har kommit lite efter för att det varit så varmt. Jag har inte orkat... Fick till en lekhörna åt Tyra som hon så gulligt kallade för sitt rum! Hon har ju inget rum den lilla flickan. Alla är upptagna.

Nej nu ska jag lägga mig, regnet vräker ner ute. Lite gött och lyssna på är det...

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va gött med sovmorgon :O) Hoppas proverna är bra!
Mattan är ju en riktig mirakelmatta :O)

Susanne sa...

Måste vänta en vecka på alla prover.. Mirakelmattan är min bäste vän just nu.