lördag 4 juli 2009

Värsta åskan - på länge!!

Igår var jag med om det värsta åskvädret sen jag flyttade hit!! Idag funkar inte min telefon, micron är kass och elagregatet är också trasigt. Men det var ändå lindrigt om man jämför med grannarna runt omkring. Nån km bort, brann en gäststuga ner och massa små saker har väl hänt hos dom flesta.
Det var gött på ett vis med åskan för det blev bättre luft MEN idag är det ju lika varmt och klibbigt igen så det varade inte så länge...

Idag har jag och Ebba varit i Rottneros Parken, med två hundar. Mina personligen ägda hundar gick det inte så bra för MEN det ju tur att det finns ju andra som håller flaggan på topp; Eva och Baileys 3 i ökk, Fia och Ida fyra i jukk och Fame och Nicole fick en 1:a i ökl.

En och annan fin hund fick jag faktiskt se och en och annan nödjäv...! Trevligast är ändå det trevliga sällskapet man har. Skratt och tjo och tjim. Imorgon ska vi tillbaka på Golden Klubbens Open Show och det ska bli intressant och se hur det kan gå... Har just nu inga större förhoppningar. Hela familjen ska följa med så det blir nog livat.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Åska, fashinerande, men man ska nog ha respekt :O)
Framgångar... Ja andras hundar, men du har ju skapat dem :O) Grattis!
Lycka till i morrn, hoppas det blir lite svalare för er :O)

Susanne sa...

TACK det är alltid kul när det går bra för valpköparna!