fredag 21 augusti 2009

Bio ikväll

Så var det fredag igen, veckorna går så fort. Fattar det inte och skolan har äntligen börjar det är skönt. Ebba och Måns faktiskt tyckte det var skönt och få börja igen. Det har ju inte varit något vidare väder under sommarlovet. Så det har med all säkerhet blivit lite trist och vara ledig. Konstigt det också. Men det är väl en blandad känsla, ny klass nya lärare och nytt schema och får båda nya ämnen.
Om en timme ska vi på kalas till Ida, syrran Anettes största som fyller 12 år!! 12 år va, oj så stora alla kusinerna börjar bli. Mina systrars barn är nu; 4, 5, 9, 11, 12 och mina 3, 10 och 16 år.
Rätt var det är så har väl alla flyttat hemifrån. efter kalas ska Mattias och jag gå på bio 'Sommaren med Göran' ensamma. Härligt! Måns ska passa Tyra, det hoppas jag inte han glömt. Ebba är just nu på väg till Göteborg med tåg tillsammans med sin farmor och ska bo i helgen hos Mattias morbror och hans sambo och morgonen dagen ska tillbringas på Liseberg. Kan tro att det ska bli spännande och är spännande

Nej nu ska jag sätta fart så vi är klara när Mattias kommer hem.

Hörs
Susann

Inga kommentarer: