söndag 9 augusti 2009

Fått en del gjort!

Söndag eftermiddag och idag har ju hunnit med en hel del. Gräset har blivit klippt. Tvättmaskinen snurrar för vilken i ordningen jag tappat. Sängkläder blivit bytta och mat har blivit lagad. Idag kycklinggryta med indisk krydda och ris. Det var mums. En rabarberpaj har jag också hunnit med. Ska väl ätas strax till fikat. Jag äter inte bärpaj men min kära familj vill gärna ha godsaker.
Själv ska jag styra upp målningen igen som stått stilla i 2 dagar. Ska försöka bli klar så vi kan ta i tu med att måla möblerna och det som jag ska ha i hallen sen när det är klart. Har bestmät mig för ett svart tapet med något lite mönster över den nu vitmålade panelen i hallen. Det blir nog snyggt tror jag. Bilder får väl komma fram på.
Lilla Sally går det också bra med, okomplicerad och hon är en i familjen. Och hon både äter bra och sover bra. Härligt!

Nej nu ska jag leta rätt på målaren och sätta igång

Hörs Susanne

Inga kommentarer: