fredag 14 augusti 2009

Här igen redan

Ja jag är fortfarande kvar vid den lånade datorn. Tänkte jag skriver ett inlägg till om helgens planer om nu jag inte kommer intill någon dator under helgen.
Morgondagen ska tillbringas i Arvika dels på fotboll och dels ska jag hälsa på mina goda vänner i Brunsko. Ska bli roligt och få komma hemma till dom och se hur dom har det på Näs.
Tar väl med rally-Sally och någon mer jycke för att avlasta för husse.

Svärmor och Jessica är fortfarande kvar och Mattias fick ta ansvar för grillningen och allt däromkring ikväll. Han klarade det faktiskt men han var sååååå sur för det. Kan han gott vara vem säjer att jag sa förbereda och göra allt och han bara ska stå vid grillen? Inte jag... Jag måste bitcha till mig lite mer. Hela denna familjen är väldigt bortskämda med en nedrans service hela tiden. Och jag har kommit till en punkt där jag är sleten trött och utled på detta. Oj det blir ju rena rama terapi inlägget nu. Ja ja jag behövde väl få det ur mig.
Men för er som inte kör med service så är det tröttsamt och ha ansvar för allt hushållsarbete; städning, matlagning, fika, vikning av tvätt, handla, organisera, tvätta bilen och se till att alla kommer till rätt plats vid rätt tid. Ja ni ser inte undra på att man bli trött. Nu ska jag gå ner och vara social med svärmora, Hon har varit så snäll och gett mig mycket beröm för hallen! Tji fick Mattias för det. Och jag har ju också fått låna hennes bärbara dator en stund.

Hörs en annan dag

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Serviceinrättningen i Värmskog, ser ut precis som hos dig.... Mamman grejar, och visst blir man förbenat trött ibland....
Bitcha till sig är ju inte fel :O)