onsdag 5 augusti 2009

Jag är i en svacka!!

Jag är inne i en blogg-svacka som ni kanske märkt? Har liksom inget och skiva om förutom regn och det orkar jag fanemig inte nämna. Visserligen skiner solen idag MEN inget och ropa hurra för. Troligtvis kommer regnet imorgon. Annars rullar väl dagarna på här inget nytt och speciellt som händer förutom det vanlig så ni ser. Inget och skriva om där heller.
Idag har jag visserligen dragit igång ett projekt med min lilla hall; den ska målas. Har blivit lite inspirerad av den driftiga Pillargon-kärringen. Här ska det också bli vitt. Sitter och väntar på att min kära man ska komma hem och hjälpa till nu. Jag har så ont i händerna så jag orkar inte göra något mer än vänta och skriva några rader och det är ju knappt faktiskt. Höger handen är helt uppsvälld och jag orkar inte räta ut fingrarna inte heller knyta näven. Piss. Det går väl över men inte idag.
Ja se nu blev det ju några rader i all fall. Kanske jag återkommer snart igen?

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Pillargonkärrningen, ser fram emot bilder :O)
Det blir säkert kanonbra, mina händer börjar också kännas, jag leker med taggtråd jag :O)