söndag 23 augusti 2009

Lördag och söndag

Igår var jag tom i skallen precis som jag antog! Det var en trevlig dag i Göteborgs området igår många fina hundar som finns kvar på näthinnan ännu och den del mindre bra minns man också. Jag är nöjd med mina val och ångrar inget. Vad nu utställarna tycker är ju en annan femma. Men det är ju alltid så att nån är nöjd och någon missnöjd. Ja ja det läggs bakom mig nu. Och som det känns nu ska jag inte döma på l ä n g e. Hemma igår kväll blev det inte mycket gjort jag var trött och sliten så hela familjen (förutom Ebba) blev sittandes i soffan och strö tittade på någon film som jag inte ens kommer ihåg vad den hette.

Nu är det söndag och jag har fruktansvärt ont i vänster armbåge och vänster hand. Orkar inte göra något sitter här och skriver med höger hand. Ska snart börja laga middag och sen ska hundarna få komma ut i skogen och springa och kanske jag hittar kantareller? Vi får se.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: