tisdag 18 augusti 2009

Måndagen slut och nu är det tisdag

Måndagen är avverkad. Och nu är vi inne på tisdagen. Klockan är mycket och jag orkar inte sova. Har ont överallt och orkar inte röra mig ur fläcken!! Kanske beror lite på att jag tog mig en längre tur i skogen förrut. Hittade nästan en hel kasse med kantareller! Fantastiskt.
Här löper några av tikarna och den är "high life" på hanarna så dom behövde en längre tur i skogen för att glömma flickorna för en stund. Och det gjorde dom faktiskt.

Jag var till in till Säffle en stund i eftermiddag när Måns tränade fotboll. Trodde tapetrullen skulle ha kommit, men icke sa nicke. Den ska komma imorgon. Får väl hämta den då. Ebba har ju träning imorgon så jag slipper nog inte åka till stan skulle jag tro.

Jag börjar så smått få en släng av ångest, ska ju döma på Golden Klubbens utställning i Göteborgs området på lördag. Alltid en viss pirrighet när det är på g, men när jag väl är i ringen så tänker jag inte på det. En spännande utmaning. Hoppas nu det kommer lite fina hundar och valpar. Det vore så kul.

Nej, jag måste försöka sova nu klockan är mycket och Tyra är väl pigg som en mört till morgon och då får man ingen sovmorgon. Hoppas nu inte Ebba hittar på nåt för tidigt heller. Men hon börjar komma in i samma släng som sin bror; sover riktigt länge så där kan jag klarar mig bra.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Kantareller :O) Mmmm.
Dömma? Roligt!
Ont i kroppen, mindre kul :/
Hoppa sömnen kom, här är den över och en ny arbetsdag väntar :)

Susanne sa...

Ja det verkligen mums med kantareller, gå ju ha till så mycket! Dömma är kul, men alltid pirrigt innan jag står i ringen och det börjar. Sömnen kom allt men det blev inte så många timmar som jag hade behövt!!