måndag 31 augusti 2009

Ögon UA

Måndag eftermiddag nu och jag har varit hemma en liten stund. Jag och Tyra har varit till Karlstad och ögonlyst Saga inför parningen och det gick bra. Pust! Det har ju dykt PRA fall och lite andra katarakter på rasen på sistone som man inte fattar vart de kommer ifrån så man kan ju aldrig vara riktigt säker, förrän såhär i efterhand när det är klart.
Maten är lagad, Ebba gör läxor, Tyra kivas och ser på Pippi mellan varven. Just nu ett jävla liv för Tyra försöker sitta alldeles nära Ebba som ska göra läxor. Den lilla trollungen. Pappan är väl på ingående snart hoppas jag så han kan medla. Måns har inte kommit hem än från skolan och det hoppas jag han gör snart. Han behöver ju äta.
Nej nu ska jag svara på några mail och kolla Facebook.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ja, ögonen är ju inte att lita på, precis som du säger, ibland dyker det upp, det ena och det andra :(
Gott med ett bra resultat i alla fall.