fredag 28 augusti 2009

Regnet det bara öser ner!

Nu har mer än halva fredagen har gått och det har regnat regnat och regnat. Jag sitter just nu peppar mig själv om att åka till skogen med mina k*ta hanhundar. Har just nu flera tikar som löper och en sak är säker. Det är inte alltid kul och ha båda tik och hane.
I natt vaknade vi flera gånger av att vår unge hane Wiggo skällde nåt fruktansvärt. Huuu det är inte kul vare sig för honom eller oss. Jag hoppas nu bara att lilla Sorken också kommer igång så är det gjort för den här gången, och att det blir några löp under jul som vi hade förra året. En av tikarna som nu löper ska till Norge och paras i slutet av nästa vecka. Det ska bli spännande! kul att du följer med Anette så jag får sällskap på den långa resan.

Nej nu får jag sätta fart
Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Valpar snart igen då? Guuud va jag blir avundsjuk, men men....
Ha en riktigt härlig helg!