söndag 30 augusti 2009

Solig söndag - och parningskavaljer

Ja visst är trevligt när solen tittar fram, men helt nöjd är jag ju inte förstås. Det blåser halvt om halvt storm!! Typiskt. Men visst det är ju bättre än detta pissande regn som är här och skvätter var och varenda dag.

Har suttit med hemsidor idag men det strular och nu har jag gett upp för en stund. tänkte uppdatera min egen sida eftersom jag har tänkt para Saga i slutet av nästa vecka. Men jag lägger in en bild på vackra Eddie här i bloggen så får se så fin han är. Det blir en lång resa för oss att ta oss dit men det är det värt. Måste ju ut från det jag har i stamtavlan och det finns inget som som passar Sagas stamtavla så Eddie var jag inne på förra gången men avstog.

Nu denna gången slår jag till!! Jag har ju sett hans mor när jag var i England på Crufts för några år sedan och blev storm förtjust. Vilka rörelser och vilken fin tik!! Känns ju jätte kul att hon har en son i Norge. Tror nog det blir bra valpar här om det nu blir några. det måste man ju också hålla tummarna för! Mycket som ska klaffa. Till resesällskap ska jag ha med Anette och det är skönt eftersom det är ju vedervärdigt långt att köra.

Nej nu ska jag ut i skogen med dom upphetsade hanarna och sen tikarna.

Hörs Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Kanonfin :O)
Sj har jag varit på LCHF föreläsning, det skulle du prova, du som har sån värk :O)
Kolla annica dahlquist blogg, via www.kostdoktorn.se

Susanne sa...

Har låtit intressant hela tiden jag följt din blogg! Ska ta mig en titt. Alltid intressant