lördag 8 augusti 2009

Tack alla mina läsare...

Va roligt när Ni hör av Er och saknar min blogg! Kul. Jag får rycka upp mig och rensa huvudet och få till några rader. Här i Uggelsäter är det varmt idag också, liksom igår så ligger temperaturen på +30 grader. Härligt. Mycket bättre väder än denna dj..la regn som hela sommaren fullkomligen öst ner.
Idag skulle det behövas målas här MEN det är lite för varmt just nu så, det får vänta.
Var in till färgaffären förrut och tittade på tapeter. Har fått för mig och ha en liten fondvägg i hallen till den vita panelen. Ska bli något med svart för att lätta upp lite i sjukhusmiljön som Mattias kallar det. Har prover med hem och ska kolla lite, måste sen beställa tapetena på måndag vilket då tar ett par dagar och få inte allra värst. Men jag skulle ha velat ha en rulle NU!!!!
Gräset är också något om skulle behövas och ta i tu med. Men nja det får nog också vänta en stund.

Ska skicka grattis hälsningar till mina goa valpköpare: Eva H som fick en 1 ökl i AskersundBopp. Och till Fia som kom 3 i ukk med HP med Ida. Tappert kämpat i värmen! Jag håller på er ja!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: