söndag 16 augusti 2009

Vilka vänner!

Ja vad ska man säja! Jo igår var jag med Måns på fotboll till Arvika. I ett hällande regn hela dagen så var dagen vigd åt fotboll. Ja vad gör man inte för sina barn? Matchen förlorades dessutom. Snöpligt!
Eftermatchen så hälsade vi på i Näs hos Veronica och Thomas, som vanligt trevligt och vi fick en fräsch fruktsallad till kaffet, nja jag fick dricka. Jag dricker ju inte kaffe, det gjorde min son. Fniss. Omvänt här! Dom bodde så fint utmed 61:an i ett mysigt gult hus. Härlig inredning med go smak! Vi stannade en stund och pratade och hade trevligt och när vi skulle åka hem så var dessa människor så generösa så jag fick låna en bärbar dator. Jag är så glad över detta snälla erbjudande så jag vet knappt hur jag ska kunna tacka tillräckligt!? Har bråkat lite med datorn idag och just nu ikväll så funkar den riktigt bra. Yippeee!!!

Dagen annars har väl varit lite som övriga dagar, plock med min hall, en hylla har satts upp och även en tavla. Nu är det bara tapetrullen som kommer imorgon som det väntas på. Och få upp tapeter på den väggen under trappen. Sen kan vi få upp skohyllorna där och det kommer bli så bra. Jag ska försöka få in lite bilder sen när det blir klart. Sen är det spegeln och nyckelskåpet som ska målas S E N är det faktiskt klart.

Nej nu ska jag duscha och komma i säng, måste försöka komma i säng lite tidigare om kvällarna. Men det är en riktigt spännande film på 5:an den måste jag nog se klart på... hm.

STOR KRAM till VERONICA och THOMAS....

Hörs Susanne

Inga kommentarer: