söndag 27 september 2009

13 veckor kvar till jul

Då var ännu en vecka till ända. Endast 13 veckor kvar till jul, hm!! Idag på eftermiddagen kom min syster Gunilla hit och underhöll ungarna en stund och dammsög och städade lite på toaletten. Så himla bra. Så svårt när man inte kan göra en massa saker själv. Har annars varit riktigt pigg nu i eftermiddag/kväll så himla skönt om det kunde vända radikalt nu. Jag är ju inte liksom van och sitta still och peka. Himla frustrerande... Men min tid komemr väl snart igen. Snart hopps jag verkligen.
Hade tänkt avrunda med någon bra film så här på söndagskvällen men vi har hamnat på någon slags komedi med Will Smith på trean, ganska kul men kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Snart ska jag ta mig en dusch och gå och avsluta boken med Björn Hellberg hade jag tänkt.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: