fredag 25 september 2009

Dåligt med variationer och höstmarknad

Dagarna går sakta framåt, jag har inte gjort så speciellt mycket idag. Turerna går mellan soffan, toaletten och sängen. Matmässigt är det inte heller några större variationer; smoothie, köttfärssoppa, kräm, juice och vatten. Mummigt eller hur? Ja ja min tid kommer igen men lite längre fram.
Idag är det marknad här i Säffle men jag har för första gången i mitt liv inte varit på den, utan Ebba och Måns har gått med kompisar. Och lill-smurfen har gått med sin pappa. Det var mycket skönt och få vara ensam hemma en stund. Det blir lite påfrestande när dom är hemma och springer runt och skriker. Jag orkar liksom inte med det just nu. Nu sover alla utom Mattias så det är harmoniskt och gött. Måns är väl i stan och hittar på dumheter kan jag tro.

Nej nu måste jag avrunda

hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Jag har lämnat ditt telefonummer till en kompis dotter som ev vill ha en rödmaskad kattunge, hoppas det var okey?
Gött att höra att du är på benen, om än det är korta stunder, och maten låter ju lite tråkig... Men men, det blir bättre :O)