söndag 13 september 2009

Ebba och Saga vann

Då har vi gått in på söndagen och veckan sista dag. Under lördagen var vi på Golden Dagen, jag, Ebba, Nicole och Emilia. Flickorna fick sköta sig själva för jag hade lovat Veronica och skriva åt domaren i utställningsringen. Och det var Charlotte Sundell som dömde och hon är en flat uppfödare fr Hammarö. Det flöt på fint och det blev väl ca 23 hundar anmälda om jag inte helt miss minner mig. Samt en del som ville ha poäng på typen för att dom tävlade för att bli sektionsmästare. Ebba var ambitiös och var med på Barn med hund och ställde ut bland dom vuxna. Vann rubb och stubb!! Ja vad ska man säja. Hon har det verkligen i fingrarna detta med hund. Hon har varit stolt som en tupp nu ikväll att hon fixade allt det där själv...

Nu har klockan passerat tolv precis och jag ska ta mig en dusch och lägga mig. Sov tyvärr en stund på när jag kom hem i eftermiddag så jag har inte kommit isäng nu för det. Har inte varit nåt trött förrän nu. Inte bra.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Va roligt!
Snart kanske du bara kan sitta och njuta, genom att få titta på utställningarna :O)