måndag 7 september 2009

Inför resan imorgon

Jag sitter och planerar inför morgondagen, då det tidigt bär iväg till andra sidan Norge. Västsidan. Det är/blir en lång tur, tror inte jag kört bil riktigt så långt på en dag förrut. Så jag hoppas det flyter på bra.
Sen idag tänk så glad jag blev, jag hade ju inte ressällskap eftersom det inte passade för Anette. Så erbjuder sig Veronica att följa - det kallar jag vän!! Jag har varit så glad hela dagen för det....

Jag har varit och växlat pengar, handlat liten present och städat bilen? Den var så skitig och det blev riktigt bra. Fräscht igen, för ett tag i alla fall. Klockan sex till morgon så har jag stämt träff med Jennie i Säffle och ska ta med hennes Abe till Norge och Jarle. Sen när vi stuvat klart där, så bär det iväg. Tar upp Veronica i Årjäng har vi gjort upp. Sååå trevligt det ska bli.

Ska nu ringa Maria och fråga om jag kan få låna hennes kamera så jag kan ta lite bilder för vad jag kan se när jag googlar på stället vi ska till, så blir det en fin resa. Mycket och se på.

Återkommer med rapport när jag är tillbaka.

Hörs
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Ha en riktigt härlig tripp :O)